2012. február 7., kedd

Röviden...

Körülbelül egy éve kezdtem a fogyókúrámat, amit a 90 napos mindenki álltál hirdetett „csoda” diétával kezdtem. Persze tudom sokan lefogytak ezzel a módszerrel nekem voltak kételyeim egyik nap szénhidrát a másik nap csak gyümölcs?! Egyik nap torta este másik nap csak alma hát nem tudom csináltam egy darabig, de persze eredmény nem volt. Utána próbálkoztam a kalóriaszegény étrenddel, de aztán jöttek a hétvégék ahol volt ám terülj-terülj asztalkám ennyi volt a kalóriaszegény étrendről. Aztán meg találtam Norbi Update életmódját elolvastam az összes könyvet és ez alapján kezdtem el étkezni a kilók csak úgy olvadtak le. A torna pedig muszáj és kell én a Duci tréninggel kezdtem, ami nagyon jó, ha sok a felesleg, mert nem ugrálós csak jól megmozgat! Igen elmondhatom, hogy ez egy életmód mai napig e szerint étkezek már csak pár kilótól szeretnék megszabadulni, de nem könnyű, de úgyis sikerül, ha eddig eljutottam. Remélem a receptjeim neked is tetszeni fog és a tornában is segítek kitartást:-)!

1 megjegyzés:

Lobelin írta...

Ügyes vagy Lindám!:)